tisdag 15 november 2011

Badtajm

I går hade jag piggarna i sängen, och det var väldigt mysigt, tills de kissade...

När jag lyfte Katsa var hon plaskblöt under magen, så jag satte ner henne och Holly på golvet medan jag gick bort med Milton till buren. När jag kom tillbaka hade någon av fickorna kissat och båda satt i pölen! När jag lyfte dem rann det kiss, najs.

Vad gör man då med två kissråttor? Jo man slänger in dem i duschen och så blir det bad. Efter tvätten, som inte var poppis men som gick bra, var det dags för hårtorken. Behöver jag säga att två texlar ser ut som om de fått en elchock efter föning?!

Här är lite bilder:








2 kommentarer:

  1. Vilka fluffisar! Så söta :)

    SvaraRadera
  2. Haha, är det inte så typiskt marsvin att verka älska att sitta i sitt eget kiss? Urk, kan inte fatta... =P Världens sötaste små tufsisar i alla fall!

    SvaraRadera