torsdag 10 december 2009

Jag har fått dille på julsånger!

Ja det är så, jag har blivit helt sjukt förtjust i julsånger. Jag tror att jag blev amerikaniserad förra året när vi var i Florida, de kan verkligen det där med att fixa julstämning. Det kan ju tyckas konstigt eftersom det är varmt runt jul där, men det gör liksom ingenting. Det var tomtar, snögubbar, ljus i palmer, julmusik, juldekorationer på varenda millimeter... ja you name it!

Å för oss nu då som inte får nog med julsånger, har Sveriges radio fixat en kanal som bara spelar julsånger! Bjällerklang heter den, jag har lyssnat hela dagen. Kan bara rekommendera den =)

Snart är det helg igen, men jag jobbar på söndag så det blir en kort helg. Men snart är det dags för julsemester! Då blir det mer tid för marsvinsmys =)



5 kommentarer:

  1. Testa amerikansk jul me sju ton snö och svinkallt istället:) Så har vi det här. Men nu har jag bil iaf:)

    SvaraRadera
  2. Å vilka underbara stjärngossar!

    Rose-Marie Borgholm

    SvaraRadera
  3. Oooo vilka snygga stjärngossar :)
    Önskar er en trevlig lucia.

    SvaraRadera
  4. önskar hela familen en trevlig lucia

    mormor till stjärngossarna ni är så söta

    SvaraRadera
  5. Åhh så söta stjärngossar! Lillemo blinkar och skickar en lucia-phuss till Fred. Hoppas att ni får en fin dag!
    /Elin

    SvaraRadera