söndag 6 december 2009

Ledighet, klappar & ny soffa!


Den här veckan har jag haft semester sedan i onsdags. Det har varit så skönt att få en paus och bara vara. Jag har mest tagit det lugnt, men jag har hunnit med två ridturer och en heldag i Norrköping.

När vi var i Norrköping hann vi med att köpa klappar till alla, och vi har även ihandlat alla tillbehör till granen. På kvällen var vi på bio, Luftslottet som sprängdes. Den var helt ok, men jag tycker fortfarande att den första filmen var bäst.

Men allra roligast är nog ändå att vi har köpt en ny soffa! Vi har letat sporadiskt ganska länge, men nu har vi äntligen slagit till! Den här kommer vi & svinen att riktigt kunna vräka oss i.

Hoppas att ni har haft en bra helg, nu väntar ny vecka, men det är inte långt kvar till jul!

4 kommentarer:

  1. Jättefin soffa för två och fyrbeningar att mysa i! Grattis till den.

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen webbadress så jag skickade anonymt. Visste inte hur jag skulle göra
    Hälsningar Rose-Marie i Borgholm

    SvaraRadera
  3. Det går jättebra att skicka anonymt =)

    Har du någon blogg?

    Hälsningar Lisa & piggarna

    SvaraRadera
  4. Nej, jag har ingen blogg
    men min e mail är rosemariep@telia.com

    SvaraRadera