torsdag 23 september 2010

Tugg tugg

Nu sitter jag och lyssnar på grisarna som tuggar hö. Tv-boxen funkar inte för tillfället så det är väldigt tyst här hemma. Veckan har som vanligt gått fort och snart är det helg igen. Ska bli skönt med sovmorgon, jag är ju så jäkla morgontrött. Någon som har ett bra tips på hur man kommer upp snabbt ur sängen? Jag kan nämligen snooza huuur länge som helst...

I helgen blir det ridning både lördag och söndag, annars är det inget mer inbokat. Svinen fick sig ju en omgång förra veckan så nu är det bara den vanliga städningen av buren som står på schemat.

Nu ska jag se om tv:n kommer igång och sen är det nattinatt.

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Det där tugg tuggandet ger mig ro i själen, helt underbart ljud. =)
    Vad gäller att komma upp ur sängen har jag inga tips alls, jag är nämligen precis likadan. Jag har så smått börjat acceptera att det nog komemr förbli så också. =P Men det är fantastiskt opraktiskt, vore betydligt lättare att bara studsa upp ur sängen kl 8!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det låter!

    SvaraRadera