torsdag 23 juni 2011

Semester & sax

Här har det inte hänt så mycket sen sist. Georges tand ser fortfarande skum ut, men han äter som vanligt och är pigg och glad. Jag har tagit några semesterdagar innan midsommar, så igår kunde grisarna vara ute och käka gräs. Nu öser regnet ner så det blir nog dåligt med utevistelse idag...

I helgen var jag till Biltema och inhandlade ett "pallhus" och en frisörsax. Saxen kan verkligen rekommenderas! Jag provklippte lite igår och den fungerar suveränt.

Tyvärr är det ännu värre med det här med bilderna just nu. Av någon anledning fungerar det inte att föra över bilder från min mobil. Åh jag vill ha en bra kamera! Men tyvärr ligger kamerainköp långt ner på prioriteringslistan just nu, så ni får helt enkelt hålla er tillgodo med mina briljanta texter istället ;)

Inte nu i helgen, men nästa, är det dags för årets höjdpunkt! Då drar jag till Göteborg för att träffa alla andra marsvinsfantaster! Det ska bli sååå roligt!

1 kommentar:

  1. Dumpa mobilen och införskaffa en iPhone 4 istället. Lättare, smidigare, roligare och en helt ok kamera :)

    SvaraRadera