onsdag 16 september 2009

Dagens vurpa...

Ja det var några år sedan sist, men nu var det tydligen dags igen. Jag har ramlat av hästen idag, så nu ligger jag mördbultad i soffan och kollar Tv. Fick för mig att jag skulle hoppa, å jäklar vad hon hoppade! Hindret var väl cirkus 40 cm men damen tog ett jättesprång på typ 2 meter istället. Lisa hamnade snett, hästen blev rädd, bockade iväg och jag flög som en kattapult...tja, det är väl sånt som händer när man håller på med hästar. Lilla häst var i allafall väldigt snäll och stannade efteråt så jag bara kunde hämta henne.

Å som de säger, det är bara att klättra upp igen. Så sagt och gjort, upp i sadeln igen och försök på nytt. DÅ gick det jättebra, lilla häst skötte sig exemplariskt!

1 kommentar:

  1. Hihi buspålle :P Påminner mig om när min buspålle fick för sig att bocka av sambon, *harkel* stallets lamm blev ett vilddjur drivet av svartsjuka mån tro ;)

    SvaraRadera