onsdag 9 september 2009

Tre pellets till G-force

Ja nu kommer äntligen min utlovade recension av G-force!

Allt som allt var det ett underhållande biobesök. Svinen var otroligt söta, och den bittra hamstern var en riktig sköning! Det som var kul med svinen var när dem sprang på alla fyra, då såg de verkligen ut som riktiga svin! Men oftast stod de på två ben, och tyvärr var de väldigt förmänskligade. Men det är ju som det brukar vara i Disneyfilmer. Får väl verkligen hoppas att ingen tror att marsvin är sådär på riktigt.

Handlingen var som väntat lite tunn, och jag störde mig på den svenska dubbningen (gick inte på org.språk här i lilla staden).  Men i det stora hela var det ungefär som jag hade trott, och jag skrattade många gånger. Mitt betyg blir tre pellets av fem, ett ganska bra betyg för att komma från mig! Kommer säkert att köpa dvd:n när den kommer sedan!

Nedan kan ni se orginalet vs kopian!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar