måndag 21 september 2009

Rapport från helgen

Vilket väder! Hela helgen var det så skönt ute! Jag och sambon satt ute på balkongen och solade oss hela lördagen, det var nästan som sommar igen! Igår var jag ute och red (utan missöden den här gången) i T-shirt! Å då är det varmt kan jag säga eftersom jag är en mycket frusen själ.

I fredags var vi på "Flickan som lekte med elden" och den var nog som jag hade tänkt ungefär. Den var helt ok men absolut inget extraordinärt. Jag irriterade mig även såklart på vissa grejer som jag brukar, ska inte avslöja vad, ifall ni inte har sett den än. Men allt som allt var det trevligt med en liten utflykt till Östgötelandet. God mat åt vi också innan bion började.

Har även börjat läsa en ny vampyrbok, Evernight av Claudia Gray. Helt ok underhållande, ska fortsätta med den när jag kommer hem från jobbet idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar