söndag 29 november 2009

Första advent!



Det är inte klokt vad tiden går fort, men nu är det första advent IGEN! Så igår var jag uppe på vinden och rotade efter allt julpynt. Så nu är julstaken, julljusbollen, julkulan och alla tomtar framme.

Förra året när vi var i Florida köpte jag en snögubbe som spelar "Let it snow" när man öppnar på locket. Väldigt söt! Den ser ni här på bilden ihop med piggarna!

Idag har jag tänkt att städa lite och spela julmusik så man kommer i stämning. Lite senare ska jag till stallet, idag regnar det dessutom inte, så det kan nog bli en sväng i skogen. Härligt!

Så nu måste jag sätta fart!

Trevlig 1:a advent alla!

3 kommentarer:

  1. vilken söt bild, sötisarna matchar minsann snögubben fint :)

    SvaraRadera
  2. vilka söta julgrisar vi ses snart

    SvaraRadera
  3. Vilket fint julkort det blev! Jag har alltid irriterat mig på folk som skriver God Jul önskar pappa mamma syster bror hund katt och fågel, men nu har jag insett att jag är värre, har ju till och med marsvinet som motiv. Skönt att det finns fler som jag. ;-)

    SvaraRadera