fredag 13 november 2009

Wiiiiiiooooohihihihi!

Idag tog jag nya bilen till jobbet, och wihiii vad skoj! Det är något speciellt, ja nästan magiskt att köra en ny bil. Jag kan säga att jag studsade från parkeringen bort till jobbet.

Trevligt är det också att det är fredag, det är sååå najs att ta det lugnt! Imorgon räknar jag med att ta en långpromenad eftersom jag är med i en stegräknartävling på jobbet. Måste samla många steg nu ju!

Med sveinen är det bra, de är riktiga små mysbollar. Jag har dessutom skickat efter en marsvinsbok som är illustrerad av Lena Furberg, min stora idol som barn. Den kom idag på posten och är sååå söt! Står inget särskilt nytt i den men bilderna är sååå gulliga.

Lägger en bild på den här så ni får se!

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol!

Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Lena! The one and only säger jag bara!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken fin bok var har du skickat efter den? Flytten gick bara bra :) Men vädret har helt plötsligt slagit om till plusgrader och nu är det bara blött och grått ute, inte en flinga :/...

    SvaraRadera