söndag 1 november 2009

Halloween & Stockholm

Jaha så var det återigen söndag, jag fattar helt enkelt inte vart tiden tar vägen. Jag har dessutom varit ledig i tre dagar, var nämligen ledig i fredag också. Då var sambon och jag en sväng i huvudstaden och strosade omkring. Jag inhandlade en ny plånbok och en mössa. Lite skojigt var det också vid Buttricks, där kön var jättelång! Jag såg kön först och tänkte vad fanken folk köade till, och det var alltså Halloweenmaskeringar som var grejen =)

Vi var även och såg "Bröllopsfotografen". Den var helt ok, men jag tyckte att den aldrig riktigt kom igång. Men vissa bitar var väldigt underhållande!

Annars har det inte hänt något speciellt. Grisarna mår bra, Georges päls har börjat växa ut igen. Idag har jag städat buren, och även diskat den, så nu är det fint hos dem! George har blivit av med en liten bit päls på nosen, och jag misstänker att det är Fred som är boven.  Det är inte ofta de är osams, men ibland ryker de ihop.

Nu ska jag kika tv och ta det lugnt resten av kvällen, och ta nya tag inför en ny vecka!

1 kommentar:

  1. Vilken buse och hålla på och tussa loss på brorsan :P

    SvaraRadera