onsdag 17 februari 2010

Dåligt med bloggandet...

Ursh nu har jag verkligen vart dålig på att blogga. Ibland blir det liksom inte av, det är ju jämt så mycket annat som ska hinnas med. Nu vill jag iallafall passa på att önska alla en liten försenad kram på alla hjärtans dag. (Fred vill speciellt skicka en extra puss till hans favvo Lillemo).

Annars är allt bra, svinen har blivit ännu lite rundare, speciellt George har blitt en väldigt stadig gris. Soffan har äntligen dykt upp så nu gäller det att passa så att ingen av piggsen råkar pinka när de sitter i famnen. Det är filtar som gäller everytime nu. Soffan är alldeles alldeles underbar, på kvällarna vräker sig jag & kottarna i divanen. Ska försöka firra en bild så snart jag får ... ur vagnen.

Jag har även börjat längta mer och mer efter vååår. Är trött på snö och kyla. Jag vill ha tussilago och gröna knoppar, fjärilar och fågelkvitter. Jag tycker det har vart mysigt att det har vart en ordentlig vinter, men nu får det baske mig vara nog.

Här kommer en liten film som värmer i kylan:

1 kommentar:

  1. jag skrek när fällan slog igen. tur att osten var så stark håll hårt i fred o george så de inte hamnar bredvid brunsåse på tallriken pussa på dem från m

    SvaraRadera