tisdag 9 november 2010

Snöstorm

Idag är det snöstorm här i Södermanland. Det har snöat hela dagen och dessutom blåser det. SMHI hade utfärdat klass 2 varning idag, huh!  Som tur är har vi satt på vinterdäcken på bilen, de gör nytta nu kan jag lova.

I helgen var jag, sambon, sambons kompis plus dennes flickvän i Göteborg. Vi sov på Gothia tower fredag till lördag och på lördagsmorgonen åt vi en god hotellfrukost. Efter frukost gjorde vi stan och jag inhandlade en tröja, jeans och en halsduk. Efter att vi gått så att det gjorde ont i fötterna åkte vi till sambons brors familj där vi sov till söndagen. På förmiddagen åkte vi sedan tillbaka hem igen. Det var en trevlig helg och som vanligt gick tiden alldeles för fort. Svinen var hos mina föräldrar och blev bortskämda med kel och mat. När vi kom hem på söndagen åkte vi och hämtade dem och nu är vardagen igång igen.

George mår fortfarande bra, han äter och poopen ser ut som den ska. Han hade även poppat i helgen, så han är i fin form!

Nu ska jag gosa lite med boysen och sedan är planen att jag ska gå och lägga mig tidigt.

Gonatt & sov gott

3 kommentarer:

  1. Låter härligt med snö:) Fast det gör inget om det dröjer lite. Härligt att allt är bra.
    Klarade ni er från regn i Göteborg. Det har alltid regnat när vi har varit där. "Blöteborg"
    Härligt att George är i fin form:)
    Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig Göteborgsvisit. Usch känns lite motigt med all snö - här ligger den i mängder...:/

    SvaraRadera
  3. George din lilla filur våga inte bli sjuk igen du skall komma till mig med brodern och liva upp vårt vardagsrum till jul
    Puss extramatte

    SvaraRadera