söndag 6 mars 2011

klippmaskin

Igår var jag och sambon till Norrköping. Jag var inne på Rusta för att kolla deras trimmer, men den var slut. Det är nämligen så att jag planerar att klippa Milton, tycker inte att det känns något roligt för honom att ha för lång päls. Speciellt under magen blir det lite kissigt ibland. Jag har ju då klippt honom med nagelsax (!) men det känns som att det inte hmm blev så bra...får helt enkelt leta vidare.

Annars är det bra med båda piggarna. På kvällarna ligger de i knät på mig när sambon och jag kollar tv. När jag sätter ner dem går de själva bort till buren, Milton är så duktig och följer pappar björn i hasorna =)

2 kommentarer:

  1. Jag vet att Irene köpte en 200-kronorstrimmer som är still going strong på omplaceringen. Har försökt hitta info men har tydligen inte "hitta-brillorna" på mig. Skicka ett mail till henne så kan hon kanske tala om var den fanns... :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Det ska jag göra =)

    SvaraRadera