torsdag 3 mars 2011

Tänder & ögon

George tänder ser himla mysko ut. Han har dessutom tappat en av tänderna i underkäken. Har försökt fila till tänderna i överkäken men de blir bara Draculatänder på en gång igen.

De får pinnar och massor med hö, och George äter glatt både pinne och hö. Vad tror ni om det här?


Idag märkte jag även att George ena öga rinner. Avvaktar och ser hur det utvecklas. Har masserat tårkanalen så jag hoppas att det bara varit ett tillfälligt "stopp".

 Milton är för övrigt en riktig buse. Märkte i morse att han håller på och käkar på George favoritpåse. Den är helt kal på ett ställe! Så nu har jag plockat bort den tillsvidare...

3 kommentarer:

  1. Jag tycker spontant det ser relativt ok ut ändå. Så länge han kan gnaga i hårda saker, bita och tugga av så tror jag det är lugnt. Men det är väl fint att hålla lite koll!

    Nolte har lite samma problem, en tand i överkäken är av och verkar inte växa ut igen. Hans tänder ser förskräckliga ut, och hur många gånger de än kapas så blir de alltid fula igen. Suck... =/

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänker också att det ändå är ok så länge han äter som han ska. Hoppas att den nya tanden kommer att komma upp bra.

    Märker jag att det blir någon skillnad så får han gå till vetten :)

    SvaraRadera