måndag 10 september 2012

Bilder

Även om det har varit dåligt med bloggandet så har jag i alla fall tagit lite bilder. Inga mängder, men lite har det blivit. Jag skulle gärna lagt upp bilder från årets marsvinsträff, men jag mitt klant glömde kameran! Suck, det viktigaste av allt efter marsvinen! Nästa år ska jag baske mig ha med den jäkla saken!

På marsvinsträffen fick Milton och Katsa följa med. Elsie hade nästan nyss kommit till oss och åkt en del redan, så jag ville att hon skulle slippa resa igen. Så Elsie och Holly fick vara kvar hemma. Det blir deras tur nästa år!

Här är i alla fall lite bilder som är tagna i sommar!





2 kommentarer:

  1. Vilken mysig headbild du fått. Jag vill också gosa soffa! <3

    SvaraRadera
  2. Ja de är riktigt bra på att mysa soffa mina piggar!

    SvaraRadera