söndag 9 september 2012

Oj oj oj

Ja, nu var det verkligen hur länge sedan som helst jag skrev något här. Frågan är om någon ens kommer att märka att jag har skrivit nu =) Jag förstår om folk liksom ger upp när det aldrig händer något =)

Jag har helt enkelt saknat energi för att skriva, och jag har funderat på att bara lägga ner bloggen. Men så tycker jag det känns lite synd på något sätt, eftersom det är sådan bra dagbok över vad både jag och piggarna pysslar med! Så jag ska försöka ta mig i kragen och liva upp det här igen!

Sedan sist har en sommar passerat, om man nu kan kalla det sommar. Jag har haft svinen ute så mycket vädret har tillåtit, och dessutom har vi hunnit med en sväng till Öland på årets marsvinsträff! Åh just det, vi har ju faktiskt fått en till medlem i familjen, lilla Elsie från Eragons. Vid midsommar var jag och hämtade henne och hon har funkat jättebra med de andra.

Elsie har även förändrats på den lilla tid hon varit här. Hon är redan mycket tamare och har röstresurser utöver det vanliga. Öronen fladdrar när hon sätter igång!

Nu ska vi käka tacos. Hoppas att det inte ska dröja lika länge tills nästa gång jag bloggar nu!


3 kommentarer:

  1. Elsie är en sötgris :-) Nästa marsvinsträff an väl hon få följa med...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är så mysig! Hon var lite blyg när hon kom som sagt, men nu jäklar är det fart i damen!

      Radera
  2. Åh just det, på nästa marsvinsträff kommer hon garanterat med!

    SvaraRadera