måndag 10 augusti 2009

Händelsefulla dagar

Puh, har inte hunnit skriva här för det har varit full rulle. Jag började jobba igen i torsdags och på kvällen var vi på konsert i St:Anna utanför Norrköping. Det var Peter Johansson (ni vet han som har sjungit Queenlåtar i London) och hans kusin Matilda som hade en kyrkokonsert. Trots träsmak i rumpan (ja kyrkobänkar är hårda) så var det mycket trevligt, båda har helt fantastiska röster. Ska man klaga på något så tyckte jag att låtvalet inte alltid var så spännande, men som sagt, väldigt bra röster har de båda två.

Sedan jobbade jag fredag kväll och lördag, och på lördagkväll firades sambons bror. Han fyller nämligen 25 i år, så vi hade lite middag och sedan åkte vi in till K-holm och var ute en sväng på Statt. Igår var jag och sambon vid Stendörren och jag tog årets första dopp, jag insåg även att jag är en badkruka av stora mått.

Såå det har varit ett par intensiva dagar. Brorsan flyttade dessutom till Staterna i fredags. Känns lite skumt, men det ska bli kul att åka över senare och hälsa på.

Sveinen har det fortfarande gött på sin semester. Freddan har fått något konstigt eksem eller vad det nu är på pungen av alla ställen. Men morsan har smörjt med kortisonsalva så det har börjat bli bättre. Börjar snart bli dags för dem att komma hem, men så länge vädret är ok så får de vara kvar! Men jag saaaknar mina små pälsbollar!


1 kommentar:

  1. Greetin's from the states!

    Käkade en fantastiskt god burgare på "R*Burger Bar" i Mall of America igår. Man kunde bygga sin egen burgare, och Kobe Beef är rejält gott som burgare. Spöar skiten ur McD :)

    Annars är det mest säga hej till Lerins råtta QT och jetlagga. Hunden kommer om några dagar så då blir det full rulle igen:)

    SvaraRadera