måndag 10 augusti 2009

Jäkla svin...

Alltså jag blir galen, jag har precis fått rapport om att George har vart på rymmen idag! Mamma trodde att det var en igelkott som satt i rabatten, men hon tyckte att det kändes lite fel när igelkotten var brun...Morsan kastade sig dessutom över honom som en rugbyspelare så det hela hade ju kunnat sluta med att svinet blivit platt... ja min smarta idé med större bur kanske inte var så smart trots allt, nu har ju George rymt två gånger. Det får nog helt enkelt bli den lilla rymningssäkra buren igen... Ja jäklar jag vill inte tänka på den förtvivlan som skulle framkallas av försvinnandet av min lilla gris! Tur att han är i tryggt förvar!

2 kommentarer:

  1. Finns inga större färdiga burar att köpa då?

    Kul att det var George. Jag hade gissat på Fred om någon...

    SvaraRadera