lördag 15 augusti 2009

På svinfronten intet nytt...

Tja har vart lite dåligt med skrivande senaste tiden, men det är ju för att det aldrig händer något! Eller jo det gör det ju men inget speciellt. Har mest jobbat. Idag var jag iallafall ledig och då passade jag på att hälsa på mina godingar. Det märks att de börjar bli mogna nu (två år i oktober) för de har blivit lugnare och mer gosiga. Freddan låg och sov i mitt knä en lång stund idag och det är lite nytt, tidigare har han haft myror i brallan! Hans eksem eller vad det nu var har även blivit bra, så nu är det bara att hoppas att det inte kommer tillbaka. Snart är det även dax att ta hem grisarna, ska bli trevligt med lite pipande igen.

En rolig sak som jag inte skrivit om är att min nya dator har en funktion som heter "Photo booth" där man kan ta bilder med olika effekter och så ser man sig själv när bilderna tas! Väldigt underhållande! Lägger en bild på moi här så får ni se vad skojsigt.

1 kommentar:

  1. Visst är det en cool liten dator? :) Nu behöver du bara en iPhone 3GS också :) :)

    SvaraRadera