lördag 10 juli 2010

Puh

Värmeböljan håller i sig, idag var det 35 grader klockan 18.00! Svinen får vara inne på dagen, men på kvällen får de komma ut och tugga lite.

Nu har jag semester en vecka, och nästa helg är det ÄNTLIGEN dags för marvsinsträffen i Göteborg! Ska bli jättekul att återse alla från förra året, och det blir även lite nya bekantskapelser! Eller nya och nya, man följer ju alla via deras bloggar, men man har ju inte träffats in real life så att säga =)

Annars blir det en lugn semestervecka, har inga större planer. Päronen är till vår sommarstuga på Åland så jag och sambon bor i radhuset fram till onsdag. Det är kul för nu kan jag passa på att gulla med grisarna så mycket jag vill!

Nu ska jag sätta mig i fläkten en stund...

4 kommentarer:

  1. Ni är välkomna att hälsa på:) Ibland är det svinvarmt men det är alltid kallt och skönt inne i vårar luftkonditionerade hus! Plus 20-25 minuter bort har vi Mall of America :) Och IKEA som vi utnyttjar flitigt:)

    Hoppas Marsvinsträffen går bra och svinen dina mår bra. Våra stackars husdjur är det lite såäi och så med tyvärr:/

    SvaraRadera
  2. Ha det skönt på semestern!

    SvaraRadera
  3. Varmt, varmt även här (på Hb)!

    Ha det det bra,
    VW och AA

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått med råttorna? Har ni vart hos vet? Svinen mår bra trots värmen, men när det är som hetast får de gå in och svalka sig.

    För övrigt kan jag meddela att jag har det jätteskönt på semestern, gör minsta möjliga på dagarna och för en gångs skull så klarar jag att göra ingenting!

    Kram

    SvaraRadera