lördag 3 juli 2010

Värmebölja & bad

Igår började värmeböljan, och svinen tyckte nog att det var i varmaste laget. Jag passade på att bada dem och det tog inte lång stund innan de var torra igen.

Idag ska det bli minst lika varmt, om inte varmare. Jag har tänkt att jag ska cykla ner till föräldrarna där svinen huserar. Sedan antar jag att både jag och svin får hålla oss inomhus mitt på dagen när det är som varmast.

Nu är det inte heller långt kvar till semester! Jag jobbar en vecka till och sedan är jag ledig en vecka. Sedan blir det jobb i två veckor och sedan två veckor semester till. Blir inte så jättelång semester för mig i sommar eftersom vi ska till Thailand i vinter.

Nu är det dags för frulle och sedan ska cykeln fram.

Trevligt helg önskar jag & piggsen

2 kommentarer:

  1. Skönt med marsvinsbad :) Föresten måste du ha haft bland de snyggaste midsommarsvinen :)

    SvaraRadera