söndag 25 juli 2010

Regn...

Oj vad det regnar, det fullkomligt vräker ner. Nu får små svin hålla sig inne i värmen och deras matte också.

Den här veckan har jag jobbat. Var lite segt i måndags kan jag säga att gå upp när man sovit halva dagarna på semestern...jag är nämligen en hejare på att vända på dygnet när jag är ledig.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, har som sagt jobbat och grisarna har varit på bete hos päronen. Igår var jag och hälsade på dem. Freddan var för en gångs skull en mysgris och låg utsträckt i famnen. George hade istället mer myror i brallan och låg bara still en liten stund.

Ska åka ner och gosa lite med dem idag med tänkte jag. Händer inget särskilt under dagen, i morgon väntar ny arbetsvecka och sedan SEMESTER! Wiiihooo!!!

Önskar alla en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar