torsdag 25 augusti 2011

Lillis & födelsedag

Det har varit lite dåligt med uppdatering här på sistone. Jag skyller på långa jobbdagar och mycket burrengöring då mina svin kissar mängder. På tal om kisseri så var det falskt alarm..puh! Det måste vart maten de käkade för jag har inte sett det igen. Ett problem som kan strykas från listan!

I morgon ska Lillis till veterinären igen. Han är lite svullen ovanför snittet där de tog ut kulan. Vill kolla upp det och så får de titta på hans ben igen. Tyvärr haltar han fortfarande. Han kan röra benet men tassen är det ingen vidare styrsel i. Hoppas det kommer igång igen. Har vart till Granngården och köpt "multivitamin protect" som de får varsin droppe av på kvällsgurkan. Hoppas det ska bygga upp immunförsvaret på boysen!

En rolig sak: jag fyllde år igår, 25 år är jag nu! (ok ok det är 30). Dagen var väldigt trevlig och jag har verkligen blivit grattad! Blombud från kompis och bakelse på jobbet är ju inte helt fel! Å jättefina presenter från sambon. Från familjen har jag önskat mig pengar till en kamera! Så håll ut, snart blir det bombardering med bilder här på bloggen!

Må så gott och krama era grisar!

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott!
    Ser fram emot bilder!
    Hoppas veterinären får ordning på den lilla grisen!
    R-M

    SvaraRadera