fredag 5 augusti 2011

Semester och stoora piggar

Nu är det inte så mycket kvar av min semester, på måndag börjar jag jobba igen. Det är konstigt att semestern alltid går så snabbt.

Första semesterveckan var jag och sambon till parken zoo i Eskilstuna. Jag var nämligen mycket sugen på att se de två capybarabebisar som fötts under våren.

Efter en del tigrar, apor och flodhästar så kom vi äntligen fram till dessa coolingar. De är ju bara så söta och jag hade kunnat hänga där hela dagen! Åh jag blev så sugen på att kasta mig över staketet och gulla lite med dem, men efter moget övervägande nöjde jag med att fota de små raringarna.

Jag är även väldigt förtjust i surikater, så det blev några bilder på dem också. När vi hade tittat på alla "stora" djur traskade vi bort till "lilla zoo" där de hade lite marsvin. De hade stort utrymme att vara på så det var helt klart godkänt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar