onsdag 24 juni 2009

Lite mindre, lite roligare


Sådärja! Nu är min finfina tavla på plats & det blev sååå bra! Om det nu skulle råka finnas någon som jag inte berättat storyn för, så handlar det om en affisch jag köpt från Liljevalchs konsthall. Denna affisch har legat ett tag i ett skåp och väntat på att jag ska pallra mig iväg och köpa en ram, och nu har detta alltså skett. Å vad är nu det roliga med denna affisch undrar ni? Jo, någon som minns geten med ett bildäck som finns på moderna museet? Detta är en lite mindre variant på det temat, och vad passar då bättre än ett litet svin med dess oerhörda charm? Titta och bedöm själva! (observera att den som säger emot mig åker på en propp)...

1 kommentar:

  1. Ohh vad fin! *vill ha* svinkonst när den är som bäst ;)

    /Elin

    SvaraRadera