söndag 28 juni 2009

Svinmys & skärgård



Så går då ännu en helg mot sitt slut. I lördags var jag hos päronen och kramade på piggarna, passade även på att fixa deras bur med kompostgaller så att den blev större. Det var så kul att se när de knatade omkring på större betesmarker!
På kvällen var det tjejmiddag med väldans god middag & vitt vin. Jag fick för mig att jag skulle träna på att gå i högklackat så på vägen hem blev det lite vingligt av både den ena och andra orsaken...som tur var kom räddaren i nöden i sin svarta springare och hämtade mig på halva vägen så det blev inte så lång promenad som tur var...
Idag har vi vart i den Nyköpinska skärgården, närmare bestämt Stendörren. Det var väldigt skönt att komma ut till havet i värmen, där fläktar det ju iaf lite, och sedan är det ju även väldigt fint där ute. Så nu ligger vi efter en ansträngande dag som pösmunkar i soffan och imorgon väntar en ny vecka. MEN nu är det bara två veckor kvar till min semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar