tisdag 6 oktober 2009

Svinen har fått nytt!

Jag har vart sjuk sedan i lördags, har haft feber och ont i magen...men det börjar bli något bättre så imorgon är tanken att jag ska gå till jobbet.

Idag har snälla sambon vart och köpt en konstgräsmatta till svinen. Den gamla de hade började bli så snuskig och den här blir så bra eftersom den är "hel". Förut så har de haft två olika nämligen som bara åkt omkring.

Idag har jag även ringt till veterinären, för George knöl har vuxit till sig hyfsat igen, så jag hoppas att det ska gå att operera bort den för gott. Den har ju bara kommit tillbaka hela tiden så jag hoppas att det ska kunna gå att lösa nu. Vi ska dit på torsdag morgon så jag återkommer med rapport!





3 kommentarer:

  1. Ser suveränt ut. Slår vad om att svinen gillar sin nya matta. Slår också vad om att de har gjort sitt bästa för att kissa ned mattan också.

    Hoppas de kan ta bort knölen på torsdag. Inget kul alls att vara sjuk. Själv har jag varit rejält krank på senaste. Sjukt utdragen förkylning som inte vill ge sig. Hostat upp lungorna och fått fejset expanderat av snor. Inget kul alls! Speciellt som det är sista veckan i frihet :/

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med George?
    Hoppas du har kryat på dig ordentligt nu
    och så fint de små svinen har fått det.

    SvaraRadera
  3. Å vad mysigt du har gjort :) En "marvsinsträdgård" :)
    Håller tymmarna för lille svin, hoppas verkligen bölden försvinner.

    SvaraRadera