fredag 26 mars 2010

George & Thailand!

Nu kommer rapport om vet.besöket. Vi kom fram till att avvakta med klon eftersom han inte visar några tecken på smärta. Annars var hon tvungen att skära i tossingen för att kunna avgöra om det var en infektion, och det kändes ju väldigt onödigt. Vi pratade även om ringormen, och man kan tydligen borsta igenom hela pälsen med en tandborste och skicka på odling. Men vi bestämde att vi skulle avvakta med det med, eftersom päronen haft dem i två veckor nu utan att få något. Såå mycket avvaktande alltså =)
Avvaktande blev det äntligen inte för mig. Eftersom ringormen vart mycket ensvis och fortfarande inte försvunnit har jag nu fått tabletter utskrivna. Så nu hoppas jag att det försvinner, en gång för alla!

Men sen har jag ju glömt att skriva att vi har bokat en resa! Till Kamala i Thailand! Den 2 december åker vi och är borta i två veckor! Ska bli jätteskönt att slippa den svenska vintern ett tag! Men det är ju ett tag kvar tills dess förstås hihi. Men vet ni att vi faktiskt var de sista som bokade, sedan var det fullt! Helt makalöst...

Om ni vill bli lite svundsjuka kan ni titta här!

Önskar alla en trevlig helg!

(På söndag vill jag ha tillbaka mina grisar morsan, bara så att du vet)

2 kommentarer:

  1. fred och george trivs hos mormor de är på upptäcksfärd varje dag särskilt george har vaknat till liv och far omkring som ett skållat troll de kan åka hem efter sommaren mormor

    SvaraRadera
  2. Okej det lät ju ändå ganska lovande med tån, hoppas det blir bra. Sköönt med resan :)

    SvaraRadera