torsdag 11 mars 2010

Ringorm del 2

Jag har fortfarande kvar min ringorm, och dessutom har jag fått en till vid ögonbrynet :(

Ibland tycker jag att det blivit något bättre, men jag vet inte, det är fortfarnade stort och rött...

Jag har inte observetat något konstigt med grisarna. Är ju så svårt att veta vad man ska göra när de inte har någon symptom. Jag ringde vet i måndags och där sa de att de hade behandlat tidigare fall med svampsalva. Men det går ju liksom inte att kleta in hela grisarna i salva när de inte har något synligt.

För att vara ytterligare lite mer miserabel kan jag berätta att jag återigen fått en stor blåsa i munnen. Det ser ut som jag har förstorat underläppen för att det är så svullet. Haha ja jisses man kan inte annat än att skratta åt eländet. Jag känner mig jäkligt snygg och fräsch just nu ;)

Idag ska jag slinga och klippa håret, och jag hoppas att min stackars frisör inte kommer att få världens chock. Ser ju liksom ut som jag har kört ansiktet i en köttkvarn...haha ok det är väl en liten överdrift, men jag hoppas att hon inte blir rädd iaf ;)

2 kommentarer:

  1. Hur går det med ringormen?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar desamma? Har något av allt blivit bättre ännu?

    SvaraRadera