söndag 21 mars 2010

Möhippa

Har vart på möhippa i helgen. Det var jättetrevligt och roligt men nu är jag så sjukligt trött bara. Igår gick jag upp kl 5 på morgonen och la mig 1 på natten. Så idag känns det som jag är helt väck. Möhippan var i Stockholm så det blev ju en resa upp på ca 2 timmar. Men som sagt, det var väldigt trevligt och jag träffade många nya människor.

Ringormen har äntligen blivit bättre. Svinen har vart hos mamma och pappa en vecka för jag ville inte smitta dem. Mamsen & pappsen har inte fått något så det är bara att hoppas att grisarna var oskyldiga =)

Återkommer med mer framöver, nu ska jag däcka i soffan...

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är bättre och att du hade det trevligt i Stockholm!
    Är dina föräldrar också glda åt marsvinen?
    Jag tycker det är roligt när vi får ha hand om Elins svin. Men det är ett stort ansvar också:)
    Hälsn Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Ja mina föräldrar är väldigt glada i grisarna, nästan lite för glada ;)

    Speciellt mamma vill ju inte lämna tillbaka dem! Men då säger jag att det faktiskt är mina nassar och att hon får skaffa egna hihi.

    SvaraRadera