söndag 16 januari 2011

Sen sist...

...har det väl egentligen inte hänt något särskilt. Vardagen rullar på igen efter Thailand och julhelgerna. Mest går vi och längtar efter att få flytta till huset. Men än är det ett tag kvar, så just nu roar vi oss med hur vi ska möblera.

Svinen kommer att få ett alldeles eget rum. Jag har även börjat fundera på om jag ska fixa en Billybur till dem. Nu har jag ju en matta till dem och jag kan avslöja att det inte luktar hallon direkt...Får se hur det blir.

Hursomhelst, såhär ser huset ut!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad fint ni skall bo!

    Om jag hade ett eget rum till grisarna så skulle jag skaffa en Billy på 202*80 cm till dem. Den vi har nu är 60 cm bred (görs inte längre, Blocketfynd) och kapad till 180 cm för att passa i vårt kök. Den är i smalaste laget tycker jag nu.

    Tänk, en röd som Bosse & Brudarna... eller en blå kanske? Eller silver! Undrar när den kommer i guld...? ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt med ett Marsvins rum!!!

    Jag funderar också på att fixa en billy till mina 2 nu...fast de är ju bortskämda med inhägnaden som egentligen var till 4...
    Man får se när en bra beg bokhylla dyker upp.

    SvaraRadera
  3. Å vilket fint hus :) Eget rum i all ära, men marsvinsbäst av allt måste nog vara den fina gräsmattan, tänk att ha ett eget marsvinsbete :D

    SvaraRadera