onsdag 16 juni 2010

Host, host...host

Igår och idag har jag varit hemma från jobbet eftersom min förkylning tyvärr gick åt det sämre istället för det bättre hållet. Jag bara hostar, trots stark hostmedicin. I natt när jag skulle upp och snyta mig hostade jag till och då stänkte det blod över hela tapeten, då var det näsblod som var grejen...väldigt najs...

Svinen mår i alla fall bra, de har har hållt sig pigga och glada.

Finns ju inte så mycket att göra när man är sjuk, men som tur är har jag hela säsong tre av huset Elliot som jag kan titta på då och då =) Vet inte om ni kommer ihåg den, men det var en tv-serie som gick på 90-talet som handlade om två systrar som drev ett modehus. Mycket underhållande klassisk brittisk serie!

4 kommentarer:

  1. Tack för din trevliga kommentar på min blogg! =D Det är så fint att veta att folk (och grisar) håller tummarna (och tassarna) för oss! =)

    Är det ok om jag slänger upp en länk till dig på min sida? Den är så trevlig, din blogg! =D

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!
    Du kan ju alltid gosa med svinen medan du tittar på film:)

    SvaraRadera
  3. Ingrid: Kul att du gillar min blogg! Självklart går det jättebra att länka till den! Jag hittade din blogg genom Eragons, är inne och kikar varje dag på alla bra marsvinssidor =)

    Jo jag blir alltid så bekymrad när någons gris mår dåligt, är ju så jobbigt när ens småttingar mår dåligt. Vi håller tummar & tassar för lille Nolte här!

    Anonym: ja det blir en hel del gos framför tv:n nu =)

    Kram till er båda

    SvaraRadera