fredag 11 juni 2010

Rapportering

Nu har det snart gått en vecka sedan bröllopet på Gotland. Vi kom dit på fredagen och det var solsken och varmt ute. Vi strosade omkring i Visby och på kvällen gick vi ut och åt. På lördagen åkte vi till Lojsta hed eftersom jag ville se russen. Tyvärr lyste russen med sin frånvaro. De går på så stora ytor så det är väl svårt att få syn på dem. Men nu har jag iaf varit där.

På eftermiddagen tog vi en taxi till kyrkoruinen där bröllopet var. Det var ett jättetjusigt bröllop med god mat och trevligt sällskap.

På söndagen solade vi och sedan var det dags för att åka hem igen. Sammanlagt var det en trevlig liten minisemester.

Svinen har också haft semester. De har varit hos föräldrarna och vart ute och ätit gräs. I tisdags hämtade jag hem dem igen och nu har de precis fått kvällsmaten serverad.

I helgen blir det ridning och så ska jag försöka vila lite är tanken, har nämligen fått ont i halsen. Hoppas att det stannar med det och att jag inte blir mer förkyld.

Nu ska jag slänga mig i soffan och se säsong två av Huset Elliot.

Piggsen och jag önskar trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Uppiffad blogg …
    Det blev riktigt snyggt men å`andra sidan så var det inget fel på den gamla.
    Tack för att du behöll dom ”tutande” grisarna dvs. dom animerade djuren.

    Flemming

    SvaraRadera
  2. Ja jag är riktigt nöjd med den nya looken =)

    Kul att du gillar Fred & George som avatarer, de kommer inte att försvinna i första taget =)

    SvaraRadera