tisdag 1 juni 2010

Bröllop & gräsätande

I helgen som kommer ska sambon och jag åka till Gotland på bröllop. Det är en av mina barndomskompisar som sagt ja. Ska bli spännande! Jag har lånat en jättefin klänning av en kompis. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt stripiga och eländiga hår. Helst skulle jag vilja ha en klassisk svinrygg, men mina försök här hemma har mest liknat någon form av fågelbo. Återstår att se hur det blir. Jag ska iaf och slinga och klippa mig på torsdag, så förhoppningsvis så blir det lite mer medgörligt efter det.

Vi åker på fredag, men redan på torsdag ska svinen skjutsas bort till mina päron som ska vara svinvakt. Jag hoppas att det ska bli fint väder så att de kan vara ute och käka gräs. I söndags var de med på morsdagsmiddag till föräldrarna, och då var de ute. Man märker verkligen att de gillar utevistelse, de var inte ett dugg rädda utan började knapra direkt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fin helg på Gotland och att svinen kan vara ute ock käka gräs.
    Rosen

    SvaraRadera
  2. Det är då tacksamt med föräldrarvakter :)Mina föräldrar ska snart också få semestergäster dvs, svinherrarna :)
    Hehe fågelbo minsann, då är det nog till och träna vidare ;)

    SvaraRadera