torsdag 10 februari 2011

Liten gris

Som jag skrev i inlägget nedan så var jag och hämtade hem en liten kille i tisdags. Han är tre månader och ett riktigt charmtroll.

Hittills har ihopsättningen gått bra. De ligger och sover båda två under hängmattan och mesta tiden är det lugnt. Sedan ibland rider de på varandra och knorrar rejält. George undrar nog vad det är frågan om, jag tror även att han har träningsvärk efter att ha rört sig så mycket =) Men när han blir trött på den lilla säger han ifrån på skarpen.

Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dem att vara ihop, var så hemskt att se George sitta alldeles för sig själv. De blir ju så himla inaktiva på något sätt när de är själva.

Den lilla knodden har fortfarande inget namn, är svårt att komma på något bra!

De namn som jag funderat på är:

Milos
Sherlock
Charlie
Louie

Men det är svårt! Får fundera ett tag till =)

2 kommentarer:

  1. Charles?
    Milton?
    Winston?

    Lät som det lutade åt engelska namn:)

    Har du inga bilder?

    SvaraRadera
  2. Kan man få se en bild snart? Det går bra med en liten.

    SvaraRadera