onsdag 20 oktober 2010

Höstrusk

Idag har det verkligen varit höstruskigt ute med kyla och regn. Ett tag på eftermiddagen snöade det till och med. Dessutom är det beckmörker på morgonen och nu när jag skriver det här kvart över sex är det redan mörkt ute. Jag gillar inte hösten. Det finns vissa höjdpunkter men mest är det bara blä. Vintern är ännu jävligare, för då fryser man ju konstant. Å inge gräs finns det till piggarna heller, så de gillar inte heller hösten och vintern.

Därför är det så jäkla skönt att vi ska åka till Thailand snart, till solen. Tyvärr kan ju inte boysen följa med, men de får ha det mysigt med gammelmatte istället. Där brukar de nämligen få massa gott!

Det är  ju lite mer än en månad kvar till vi åker, så tills vidare får man väl göra det bästa av situationen. Idag har jag köpt minipumpor, de är så söta! Det är faktiskt något jag gillar med hösten, Halloween. Tycker det är roligt med alla pumpor, häxor och spindlar!

Nu ska jag krama lite på svinen, då känns det lite lättare att det är höst!

Här är en bild på Fred & George när de var små kottar


6 kommentarer:

  1. Uj- det var det sötaste ...de blev ju stiliga herrar av de små med.

    SvaraRadera
  2. Gud så söta, jag tror jag dör! Fred ser ut som en liten chipmunk där han står :)

    SvaraRadera
  3. Vilka små gostroll.
    Jag är också en sån där gammelmatte som får äran att ta hand om såna där gosbollar ibland.
    Rose-Marie

    SvaraRadera
  4. Kollar du hur vi ska komma in igen så håller jag koll åt detta hållet??

    SvaraRadera