torsdag 28 oktober 2010

Hurra!!!

George mår bättre! Imorse åt han en halv morot och hö + att jag gav honom c-vitamin. Så nu hoppas hoppas hoppas jag att det är över, men jag vågar inte riktigt ropa hej än.

Jag ringde till veterinärstationen imorse och de hade inte critical care, jag är så jäkla sur på dem just nu. Tycker att de inte hjälpt till alls, tog ju inte emot George i tisdags kväll heller fast det var akut. Dåligt...

Jag försökte beställa cc från Bromma zoo, men deras sida fungerade inte, så jag ska ringa dit lite senare för den som hade hand om det var inte där när jag ringde imorse.

Igår fick George dessutm en present av världens snällaste Bosse med brudar! En superfin säng att ligga och loppa sig i! George är överlycklig och kände sig lite bättre direkt! Han och jag är oerhör glada över den fina presenten. Tack Bosse och brudarna!

Å tack igen alla som har hållt tummar & tassar! STOR kram till er!

4 kommentarer:

  1. Åh så härligt! Heja George, vilken kämpe! Och han har sanneligen en matte som går genom eld och vatten för honom. =D

    Vi håller tummarna att det ska fortsätta åt samma positiva håll! Kramar till er båda!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad glad jag blir!!! :-D

    Fortsätter hålla tummarna!

    Pöss säger Kola!

    SvaraRadera
  3. Ring Patric på Aveo och fråga om närmaste butik eller veterinär,som säljer Oxbow.
    Aveo är den nya importören och jag gjorde ett besök hos dom i somras.
    Min lilla berättelse kan läsas på marsvinsnätet.se

    http://aveo.netrix.se/shop/

    Glädjande med lite goda nyheter...

    SvaraRadera
  4. Tack för det George, mina tummar gör ont äntligen kan jag lätta på dem :P Nospuss på dig lillsvin

    SvaraRadera