söndag 31 oktober 2010

Söndag & George mår bra!

George mår bra! Han äter och är riktigt pigg! Han äter fortfarande långsammare än Fred men jag tycker att han verkar knapra på riktigt bra nu. Jag har vägt honom varje dag och han har inte tappat något i vikt, nu väger han strax över kilot varje gång jag vägt. Nu äter han även ganska mycket, typ en morotsbit, paprikabit, broccolibit, havregryn och såklart hö varje dag.

Såg att jag var lite otydlig i förra inlägget angående det här att jag ville att han skulle äta själv. Jag menade inte att jag ville att han skulle äta cc själv, utan mat överhuvudtaget. Jag ville att han skulle äta mat själv istället för att jag skulle stödmata honom. Jag var nämligen rädd för att om jag tryckte i honom massa grejer skulle han inte äta själv, och jag ville att han skulle komma igång med det. Oj det här blev snurrigt ser jag, hoppas att ni förstår vad jag menar :)

Nu ska vi gå ut på en promenad innan det blir mörkt. Jag är så glad att George mår bra igen, och TACK alla som stöttat, ni är guld värda!

3 kommentarer:

  1. Det låter bra! Härligt att han äter igen:)
    Rosen

    SvaraRadera
  2. Härligt Lisa! :-D

    High five säger Kola.

    SvaraRadera
  3. Å så skönt att höra, underbart :D

    SvaraRadera